Haticeyuce31 Pamugunannesi1 attm valla ayni burda yazanları isticem bakiyim ne dixek 🤣🤣 musait oldukça donuyor dönünce aticam buraya tepkisini 🤣🤣🤣
minisinannesiiii Pamugunannesi1 aşırı derecede limon istiyo canım ama tatlıda istiyorum sütü de seviyorum hepsini karıştırasim geliyo benimde ama hicbirini yiyemiyorum 😀
Seda-34 Pamugunannesi1 aslında iştahım yerinde 6. Ayı doldurduk mide bulantılarım kalmamıştı artık ama bu derece bi iştah yaşamadım henüz daha da yaşamam heralde😂😂
minisinannesiiii Pamugunannesi1 limon tansiyonumu düşürüyo çok moralim bozuluyo o yüzden yoksa kabuklarıyla yerim o derece 😀😀
Seda-34 Pamugunannesi1 ay gebelik şekeri belirtisi de olabiliyor kardeşimde vardı asla asla doymuyorum ne yesem diyordu😊
Haticeyuce31 Pamugunannesi1 aha cevb geldi 🤣🤣 yanliz söylediklerimin hic birini canim cekmedi insallah almaz 🤣🤣 url=https://hizliresim.com/R0xFdg][img]https://i.hizliresim.com/R0xFdg.jpg[/img][/url]
Yumurcakk Pamugunannesi1 millet bide 3 litre iciyorum diyor valla su hayattır dıolarda aşırısı bana göre değil kac ayın kaldı ozaman bırakaya 🤣
ikiponcik_annesi Pamugunannesi1 hiç böyle bi hamilelik yada aşerme yaşamadım ben yaa bu ikinci gebeliğim olmasına rağmen 😂