Busrakerem Pamugunannesi1 ben erkek olsam bende ayni tepkiyi verirdim karsimdaki hamile olmasa daha fazla biseyde diyebilirdim ama erkek olsaydim suan bende kadınım ve bende hamile oldugum icin iyi anlıyorum o hanım efendiyi oyuzden bisey demem🙈
Pamugunannesi1 Busrakerem Bende erkek olsam şaşırırdım yani sonuçta aynı anda bunları yemek de mide ister o raddeye daha var işte belki de gelmez 🙄😳
kadriye25 Ahh ahh bir ısırık hamburger bir ısırık çikolatalı yaş pasta yemek istiyorum 2 gündür 😋😋😋😋😋😍
Pamugunannesi1 Basakgul Az kaldı 3 aya 10+4 haftalığız 2 dönem benim için yemekle karışık mı gelicek görücez 😅
Denizsa Pamugunannesi1 bende öyle bir dönemdeyim 🤣eşim ısrarla hayatım millet hep istiyot yiyor keşke sende istesen yesen diyor ben bırak canımım bir şey çekmesini su içemiyorum
Pamugunannesi1 Denizsa Evet ya bana da eşim diyor bişey istiyor musun alıyım ediyim ben yok yemicem istemiyorum diyorum olmayınca olmuyor tuvaletle kanka olduk 😏
Pamugunannesi1 MucizeAnnesii Yaniii alsınlar işleri ne 🤣🤣 2 kilo fazla gelmedi mi Antep fıstığın kilosu çok pahalı dermişim 🤣🤣
Seda-34 Pamugunannesi1 😂😂😂okurken midem bulandı valla. Benim de canımın değişik şeyler istediği oluyor normalde aklıma gelmeyen şeyler çektiği filan. Ama bu kadar envai çeşit zıt tatlı aynı anda hiç çekmedi canım. Zaten çekse de yesem midem kaldırmaz ki geri çıkartırım 🙈
Pamugunannesi1 Seda-34 Çocuğum tadına bakar sonra geldiği gibi çıkar demi 🤣 Benim de okurken biraz midem kalktı ama bu dönemler gelince bakalım napcaz 🤣😳
Haticeyuce31 Pamugunannesi1 gelirsin gelirsin canim merak etme gelincede anam ne zaman duracak diyorsun valla bak esim alışmış artk aksam isten gelirken bugun hangi çikolatalar bakalim diye mesaj atıyor 🤣🤣🤣
Pamugunannesi1 Haticeyuce31 Rutin olarak eşiniz alışmış desenize 🤣 O günleri bizde tadalımda sonra bırakırız ya 😁
Yumurcakk Ya millet deli gibi aşerio ben yemek yeme eğliminden bıktım😂 hele doğurayım ılk suyu bırakcam
Pamugunannesi1 Yumurcakk Bende suyu bırakcam zorla içiyorum su yok diye vücudumda 2 lt suyu ben nasıl içeyim yemek yiyemiyorum doğru düzgün 😏😩
Haticeyuce31 Pamugunannesi1 hatta su an eşime bu mesaji atıp yapmak istedim cok merak ettm ne dicek 🤣🤣🤣
Seda-34 Pamugunannesi1 aslında iştahım yerinde 6. Ayı doldurduk mide bulantılarım kalmamıştı artık ama bu derece bi iştah yaşamadım henüz daha da yaşamam heralde😂😂
Haticeyuce31 Pamugunannesi1 napsin adam bakti her zaman tatli tatli en azinda o demeden ben sorayım diyor 🤣
Yumurcakk Pamugunannesi1 millet bide 3 litre iciyorum diyor valla su hayattır dıolarda aşırısı bana göre değil kac ayın kaldı ozaman bırakaya 🤣