Esekoldurengunes Nasippp Ben geçen sefer geldiğinde almıştım. Yorganın kalınlığı, dolgusu gayet güzel.
ilayinannesi @Neslihan1903 asippp#13470444 benim kayinvalidemler almış canım geçenki geldiğinde dış yüzey pamuk ama ici değil. Henüz kullanmadık tabi bebeğim doğmadı daha yorgana nevresim yastığa da kılıfı geçirdik duruyor öyle☺
Hilalsny zeynepbalci icinde yastigi da vardi ben aldigimda bir onceki gelisinde almistim battaniyesi de guzel bakmistim ama ihtiyacim olmadigindan almamistim onada bakabilirsiniz ihtiyaciniz varsa
Esekoldurengunes Nasippp Evet yastığını da almıştım, o da güzel iş görür. Zaten bebek yastıkları öyle çok dolgun dolgun olmuyor. Gayet yumuşak o da tavsiye ederim 😊
shryldrm Nasippp bebeklerde iki yaşına kadar yastık kullanılması doğru değil omurilik gelişimleri açısından bence yastık şu an alınmamalı zaten daha birçok kez gelir ama uyku tulumu filan giyince gece yorgana da gerek kalmıyor ben BİM’in kalın uyku tulumunu giydiriyorum oğluma geceleri de üstünü hafif örtüyorum kendi pikesi var onunla yine de siz bilirsiniz bilgi vermek istedim ☺️
tgul Nasippp Geçen aylarda kayınvalidem almıştı yorgan ve yastığını, henüz hiç kullanmadık ama yumuşacık güzel duruyor.
Nasippp tgul bizde alalım yün yorgan istemiyorum ağır olur hemen kullanmayız zaten ama sonrası da içinde pamukla devam ederim düşünüyorum
Bebbek Nurtas04 ben de aldıktan sonra farkettim.çok dar duruyor.yoksa kumaşı çok güzel.kolları hafif dikişten açabiliriz belki
KutsalAnnelik Daha önceden BİM’den oyun halısı ve mama sandalyesi alan oldu mu arkadaşlar kalitesi nasıl acaba ?
mervg1 KutsalAnnelik Ben mama sandalyesini bir önceki indirimden aldım, kalitesi çok güzel. yarında minderini alacağım :)
Gulaysanu KutsalAnnelik oyun halısını almıstım ben güzeldi sadece kücük gibi geldi bana yada ben daha büyük beklıyordum bılemedım ama iyiydi yanı kullanılır
Sulleersoy KutsalAnnelik ben ikisinide aldım gayet güzeldi ama bu defa gelen oyun halısı geçen seferkiyle aynı değil
KutsalAnnelik Sevdelibol Ben daha önceki indirimden battaniye, zıbın, pijama takımı, alt pijama, müslin, ağız mendili, uyku tulumu vs almıştım hepsinde yıkadım gayet güzeller fiyatlarına göre eksiğiniz varsa alabilirsiniz hatta ben yedek olsun diye tekrar alacam
Nasippp shryldrm haklısınız canım ama biz Erzurum’da oturuyoruz uyku tulumu yeter.mi bilemedim ☺️ Bide uyku tulumunu hemen mi kullanmaya başladınız bebeğiniz kış bebeği miydi
mervg1 Nasippp aldığınız ürünleri yıkadığınızda herhangi bozulma oldu mu? ben de yarın müslin ve kıyafetlerden düşünüyorum ama güvenemedim kıyafetlere
Busrakerem mervg1 kıyafetler de hic sorun yok kumaşları gayet ymusak bebek icin uygun ben bi önceki gelisinde almıstım birkaç bisey çıtçıtlılarıda güzel tavsiye ederim yani zaten gidip kendinizde bakarak alabiliyorsunuz paketleri bantli sekilde hafif acın dokunun geri kapatın ben secerken öyle seciyorum kuması hosuma giderse alıyorum hatta boyutuna bile bakıp geri pakete katlayıp bantını kapatıyorum iyice bakmam lazım😊🤷♀️
Nasippp mervg1 hayır canım hiç bozulma olmadı çok kaliteliler zıbınları falan yumuşacık kesinlikle alın müslinler de çok güzel kısaca hepsi güzel 😀
mervekpt mervg1 bir tek muslin örtüyü begenmedim bir önceki indirimden almıştım dokusu sert geldi bana yumuşak müslinlerin yaninda kalitesi kötü maalesef o fiyata fazla bir beklentiniz olmasın fiyatlarina göre iyiler lafım yok ama bence herhangi bir bebek magazindaki muslin örtülere dokunmalisiniz bimdekinden çok farklı olduğunu o zaman anlayacaksiniz fiyat/performans beklentinize bağlı yıkandığında da bozulma oldu üstelik hemde ilk yıkamada