Sevdelibol Günaydın canlar yarın bim aktuel bebişş ürünlerinden tavsiyeleriniz varmı al veya alma dedğiniz yada sizler neler alıçaksınız hadi bakalım sohbete 😍😍😘😘
Nasippp Sevdelibol canım müslin al atlet zıbınları kumaşları çok güzel pijama tulum lazımsa alabilirsin ben beğendim onları 5 Li hastahane çıkışı aldım hastahanede hemşirelere vermek için tavsiye ederim
Ayse123-- Nasippp ben aldım güzel daha kullanmadım ama hafif kaliteli eviniz çok soğuk olmuyrosa yeterli bence
Haticearen Nasippp ben aldım canım geçen geldiğinde hemen kullanmaz ama illaki lazım olucaktir gayet güzel
mervg1 Nasippp aldığınız ürünleri yıkadığınızda herhangi bozulma oldu mu? ben de yarın müslin ve kıyafetlerden düşünüyorum ama güvenemedim kıyafetlere
Aysesss Reflu yatagi dusunuyorum ama bilemedim alsam mi tek bakacam surekli reflu yatagina yatsa bisey olur mu ki
Sose Aysesss bende ondan alıcam.. Bi terziyede kılıf gibi geçirilen bebek nevresimi diktircem 2 adet fermuarlı gerekirse değiştirmek için iyi olur diye düşündüm ☺️
Kubraylmz0 Genelde sayılı ürünler geliyor erken gitmeye bakın hanımlar büyük ihtimal çok fazla takip eden var bizler gibi bende müslin ve ikili atletlerden almayı düşünüyorum 💭 🎈👀
annee27 Bimin bircok seyi iyi ve guzel tavsiye ederim. Oglum icin baby nest reflu yatagi sallanan ana kucagi pilsanin oyuncaklari corap zibin penye battaniye hepsinide kullandim. Bu defada uyku tulumuna fln bakicam 🌼😊
Derinsmom Sevdelibol müslin bezlerden patiklerden ve ağız bezlerinden alcam. İlk başlarda çok lazım oluyormuş. Önceki seferlerde zıbın, çorap ve küvet almıştım. Şuan eksiklerim müslin bezler en önemlisi
Hilalsny zeynepbalci klaskk babynest boyutlari yani daha pahaliya satilanlarla ayni. Zaten en fazla 5 6 ay kullanklabilir bir ürün babynest bosa bi ton para vermeye gerek yok. Kumasida dolgusunda cok guzel yumuşacık. Ucuda baglamali yani bebek buyuyunce ucunu acip buyutebiliyorsun. Ama tabi buyuyunce icinde yatar mi bebek ayri mesele😂
annee27 Nasippp hayir canm uyku setim hediye geldigi icin ben almamistim birde ekstra yün yatak yorgan yaptrmistim ama cevremde alan var bakarken yorganin kumasina bakin ter ceken kumasmi gerci zaten nevresim geciriyoruz da yine o sekilde bakip tercih edebilirsiniz 😊
Esekoldurengunes Nasippp Ben geçen sefer geldiğinde almıştım. Yorganın kalınlığı, dolgusu gayet güzel.
tgul Nasippp Geçen aylarda kayınvalidem almıştı yorgan ve yastığını, henüz hiç kullanmadık ama yumuşacık güzel duruyor.