Nasippp bebeğim şu an 10.5 aylık geçen sene Nisa’nda doğmuştu☺️ en son BİM’e bu uyku tulumları gelince almıştım kaç ay oldu hatırlamıyorum ama İstanbul’da oturuyoruz bizde kar yağınca bile bu şekilde kullandım zaten evin içi sıcak oluyor ya diğer Türlü çok örtülürse terlerler bu daha kötü eder Allah korusun şimdi her yeri sıcacık oluyor ☺️ Erzurum daha soğuk olur tabi ama kalın uyku tulumu içine uzun kollu zıbınla giydiriyorum ben aslında düşündüğümüz kadar üşümüyorlar ya biz anne olup evham yapıyoruz biraz da 🙈