Ben dördüncü ayımdayım. Köy okulu öğretmeniyim. Okulu açtık ve e nabızda gözüküyor. Riskli gruptaysanız ve olmak isterseniz olabilirsiniz diye. İzin almama da daha yedi hafta var, tabi hala 24. haftadakilere izin verirlerse. Endişeliyim ama yapacak bir şe de yok.