Şu an gebeler üzerinde yapılan bir çalışma olmadığı için yapılmaması uygun görülüyor. Ben de yaptırmayacağım ama Pazartesi de okulum açılacak. Toplu taşıma kullanmak zorunda kalacağım. Mart 22 de 24. Haftam oluyor idari izin hakkım doğuyor. 1 Mart’tan 22 Mart a kadar rapor alsam mı sizce.