asyahumam haklısınız aslında ben ayrılabilirsek 32′de dönmeyi düşünüyorum. Ücretsiz de almayacağım büyük ihtimalle. O yüzden biraz gerginim ama evet yerimize birilerini ayarlayabilirler. Benim zümrelerimin de ders saati uygun aslında. Hoşlarına gitmez ama yapacak bir şey yok. Fırsat olsa bende söylemeyi düşünüyorum ama konuyu nasıl açarım bilemiyorum 😄