aannepandaa benim durumlar cok karısık valla. Eşimi evde bıraktım kedimle. 40 gun bensiz nasıl yapacaklar bilemiyorum. Dogumdan sonra nasıl bir eve döneceğim onu da kestiremiyorum. Daha kendim için hiç alışverişe cıkamadım eksigim cok. Agırlastım artık, havalarda sıcak cok dısarıda duramıyorum. Kasık batmaları basladı, bir de basur eksikti. Ben ölmüşüm ağlayanım yok 🤦🏻♀️🙂