Bu gece tam 33+0 olduk çantamız hazır dolaplarımızı ve yatağımızı bekliyoruz odasını boyadık temizledik önümüzdeki haftalar mobilya yerleştirme ile geçecek. Çok yoruluyorum online dersleri evden veriyorum 37. Haftama kadar çalışabilir aldım gece uyuyamadığım için sabah kalkmak çok sıkıntı oluyor ders araları 10 dk olunca kahvaltı hazırlayıp doğru düzgün kahvaltı da edemiyorum. İdare rica etti diye kabul ettim pişman oldum 🤭 göbeğim hiç yoktu şu iki haftada pıt diye çıktı. 11 kilo aldım toplamda bundan sonra her iki haftada 1 kg alacaksın dedi doktorum hareketler verdi onları yapıyoruz havalar biraz ısınsın yürüyüşlere de başlayacağız. Kendimi çok yorgun ve bitkin hissediyorum tek düşüncem çocuk doğunca enerjim yerine gelecek mi.? Bu yorgunluk bitkinlik ile çocuk bakmak mümkün gelmiyor çünkü.