Nupeell Canim benim eşimde içer hep. Ama ben başdan belli içeride içmesine izin vermedim. Balkonda icebiliyor sadece hangi mevsim olsa bile… Kışın içiyor 2 dk içeriye giriyor soğuk diye yazın 15dk keyf yapıyor. Simdi o na dedim bebek dünyaya gelirse sigarayı bırak sen icsende o koku kıyafetinde kalıyor bebegi kucağına alırsan bebek o nu kokluyabiliyor. Allah korusun Bronchitis olabilir.. Bırakmak kolaymı? Değil tabiki değil. Ama bana söz verdi, kendi de istemez bebeği zararı görmesi. O nun yerine her ay bebeğimize bez aliriz. Maddiden de rahatlanir. Denemekde fayda var.