Addile Gulsen4224 aysel kamerden bende mmnun kalmamıştım siz dr unuzu degiltrdinşz öi hangi dr a gdyrsunuz baya eski bi gönderi dogum bike yapmış olabilirsnz😂
Gulsen4224 Mervey12 cnm bende özel büyükşehirde ayişe hocaya gidiyorum çokta memnunum baya bakıyor ilgileniyor ama eşimin iş yeri farabiyle anlaşmalı indirim oluyor yarı yarıya evde aldık ağır gelecek bize o yüzden mecburiyetten farabide iyi bir doktor araştırıyorum bilgim yok doktorlarla ilgili sizlere sormak istedim 🌸
1prensesannesiyim Bn sivastayim eşim is gereği Farabi gidiyorum bizim biraz indirimli oluyor askeri olunca refika hanıma gidiyorum çok memnunum nasipse doguma ona gelecem
portakalcice Merhaba Refika hanima gidiyorum ben de.. doğum yapan var mı ? Doğal doğum yanlısı mi , doğum esnasında davranışı nasıldı çok merak ediyorum. Bazı doktorlar dogum esnasında sabırsız olup sezaryene alabiliyor. Biraz anlatır mısınız ?
Sareka portakalcice Refika hocadan çok memnun kaldım. Eşim bile davranışlarını çok sevdi. Ben sezaryen diye yalvarıyordum en son sancı çekerken ama normal Doğumda sıkıntı görmüyorsa sizi tehlikeye atmadan normal Doğum yaptırmaya çabalıyor. Ebelerden 1 tanesi çok çok iyiydi anne gibi çok yardımı dokundu. Ötekisi sadece görevini yapıyor gibiydi pek sevememiştim. Allah razı olsun 🤲 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaAllah :)
portakalcice Bir de tansiyon ve kilo ölçüldüğümuz oda sancı odasiymis orada sancı çekip doğuma alınıyoruz bana çok saçma geldi herkesle bir arada olmak. Aldığım eğitimlere göre doğumu beklerken sakin bir yerde olmak önemli diyorlar.
Sareka portakalcice bunu da yanıtlayayım :) ayrı bir bölme var kapıdan girişte hemen ilk sağda orada yatıyorsunuz. Ben gece 02.00 de gittim akşam 17.00 de doğum yaptım bu süre boyunca hep tektim :)
portakalcice Sareka biraz şans işi galiba ☺️ çok teşekkür ederim içimi ferahlattiniz Refika hocaya güvenim var fakat doğum yapmış tecrübeli birinden duymakta istiyordum , sagolun🌺
Haticenur31 Gulsen4224 büyükşehirde eşimizdr bizimle girebiliyor mu muayaneye canım 😊 eşim çok istiyor ama bir bilgimiz yok bu konuda 😊
Gulsen4224 Haticenur31 giriyor canım 🤗doğumuma bile girdi sekreter soruyor girecek yakının var mı diye 🌸
Haticenur31 Gulsen4224 hacer yavşanı çok önerdi 3 arkadaşım ona gidicem tatlım dogumu onda yaptı 2 si çok memnunlar 😊
Gulsen4224 Haticenur31 evet o doktoru da tavsiye eden çok bende ayişe günençte oldu doğumum kardeşler rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🌸