Nimet16 çok iyi canım hayırlısı olsun inşallah Merkezde olursan özel Büyükşehirde ayişe günenç Hacer yavşan öneririm kesinlikle ikisi kardeş o kadar iyi ve kolay doğum yaptırıyorlar ebeleri felan çok iyiydi
farabi hastanesinde de Mehmet Bardakçı’ya gitmedim ben erkek diye tercih etmedim ama çok bahsediliyor