Ben daha önce iki defa suna hanıma gittim iyi bi doktor sorduğunuz sorulara güzel cevaplar veriyor ama fazla ilgili değildi ultrasondan çok bakmazdı 2 dk bakıp hemen kaldırırdı bi de doğum fiyatı biraz yüksekti o yüzden değiştirdim büyükşehire nihal hanıma gidiyorum çok memnunum özel değilse siz niye büyükşehirden ayrılmak istiyorsunuz