Thysn23 zararı yok canım ben nst konusunda araştırma yapmamıştm henüz erken diyerekten, son haftalarda sancıya bakılıyo diye biliyodum. sadece erken girilmesinde bi sakınca var mı burdaki arkadaşlar hangi haftalarda girmiş ortalama onu merak ettiğim için postu açtım