058elf bende dün doktorda gittim 30.haftamdı doktorun odasına girmeden hemşiresi nst odasına çağırdı bende erken değil mi dedim hocamız 30. Hafta itibariyle nst leri başlatıyor dedi herhangi bir riskim yok çünkü ama doktorum Prof ve perinatolog her kontrolümü detaylı yaptı bu zamana kadar o sebeple bunu da normal karşıladım