Allah yardımcınız olsun, benzer bir durumu bizde ailece yaşadı, ablamın bebeği diyafram hernisi diye doğdu. 17.haftada belli olmuştu durumu, ablam aldırmadı, 36.haftada doğum yaptı, bebek Türkiye’de sadece iki yerde bulunan özel bir cihaza bağlandı ama dayanamadı. Müdahale edilemeyecek bir durumdu bizimki. Sizin bebeğinizle aynı değil elbet ama kendinizi hazırlamanız mi gerekiyor acaba? Çok çok zor durum. Bu bizim sınavımızdı, bebekten 1 sene önce de annemizi kaybetmiştik. Ablam hem anne acısı hem evlat acısı yaşadı yani. Allah kimseye yaşatmasın.