Serapcinar Rabbim her şeyin en hayırlısını bilir bizim için imtihanın ne olacağını bilemezsiniz. Dua edin belki bu sınavınız. Sağlıklı doğup sonradan hasta olan , doğumda sıkıntısı olan bir sürü çocuk var, onları yok saymak doğru mu olurdu. İnsan ömrü bu başına be geleceği bilinmiyor. İnsanlar felç oluyor , kanser oluyor, ne hastalıklar var çaresiz insanlar.. onlara da yaşamayın diyebilir miyiz? Doktorlar , tıp sağlıklı nesil olmasını istiyor, riskleri söylüyor hazırlıklı olun diye , ama evlat bilemezsiniz ileride belki düzelecek, tıp gelişecek , rahat bir hayatı olacak. Yaşayacak ömrü varsa yaşar, yiyecek ekmeği varsa yer bu dünyada.. günah olur.. siz tevekkül edin yinede .. bunlar benim fikirlerim tabi en doğru kararı kendiniz vereceksiniz. Kim ne derse boş olur.