Serapcinar canım benimde bebegim hastaydı ama aldırmadım bir cana kıymak benim haddime değil demiştim. Ama anne baba olarak oturup düşünüp karar vermeniz, kendinize gercekten her şeyi üstlenebilir miyim, buna gücüm var mı demeniz lazım. Çook zor Rabbim inşallah yardımcınız olsun umarım bir mucize olur bebeğin sağlıkla doğar Allah’tan umit kesilmez 🤲