Ayra iyi düşünelim iyi olsun , aklımıza kötü şeyler getirmeyelim moral çok çok önemli , bir de Allah’a teslimiyet . Sonuçta yaşayacak olduktan sonra yaşıyor ama nasibi yoksa maalesef ne yaparsak yapalım çaresi yok . Seni çok çok iyi anlıyorum benim de 2 kaybım var 3. Gebeliğim hiç çocuğum yok . Kendimi bu şekilde teselli ediyorum her şey allahtan onun dediği olacak . Biz elimizden geleni yapalım takdir onun . Her şey güzel olacak inşallah