Ayra çok saçma davranmışlar başka bir hastaneye gidemiyor musunuz canım? Bu süreçte olumlu hiç bir şey konuşulmaz aksine hep olumsuzlar konuşulur doktorlarda haklı olarak umut vermek istemiyorlar ama sen ve esin birbirinize umut vereceksiniz moral vereceksiniz. Antibiyotiğe devam ediyor musun çünkü bebeğin enfeksiyon kapması durumunda annenin hayatın tehlikeye girer. Imkanin varsa başka doktorlara görün ben o süreçte yaklaşık 4 5 doktora göründüm. Hastaneye yatis yapılsa senin için de iyi olurdu Allah korusun herhangi bir şeyde hemen müdahale edilirdi