Ayra bende bire bir aynı durumu yaşadım aynı haftalarımızda aynı.. Güçlü ol moralini yüksek tut canım. Rabbim bebeğini sana bagislasin. Daha önce 2 kayıp yaşamışsın acısı zor.. yaşadıklarımı yazdım ama sildim moralini bozmak istemedim .. havuç suyu filan ben içtim hiç bir faydası olmadı çünkü kese yirtikligi büyüktü benim . Rabbim sana evladını bagislasin sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ins sana..