Ayra Şuan seninle aynı durumdayız rabbim inşallah sağ salim sana bağışlar.benim benim 12 hafta dan beri suyum az denmişti 12 haftadan itibaren şuan 23 haftalığa kadar getirdim yarın bizde 24 haftalık oluyoruz ve Eğitim Araştırma Hastanesi’ne gittim bana sürekli aldır aldır dediler aldırmadım hani suyumu falan içtim iki kere de özel hastaneye gittim ilki renkli ultrason içindi bebeğimin organları gelismemisti onlar gelişmiş onun için çok sevindim.bugun ku doktorumda 24 haftadan sonra doğurup küveze alabiliyoruz dedi haftayagel karar verelim dedi. Rabbimden ümit kesilmez bnmki daha minnacikken suyu azdı bu zamana kadar Rabbimin izniyle getirdim bundan sonrada hayırlısı olur. Üzme kndini strese sokma seni çok iyi anlıyorum. Bn perinatolojiye gittim sende oraya git bide nerde oturuyon İstanbul’daki?