Ayra öncelikle çok çok geçmiş olsun , ben de aynı dertle imtihan oluyorum ve maaelef ki haftam küçük :( Sabah akşam havuç suyu bol su ve istirahat ile tevekkül ediyorum . Rabbim tüm dileyenlere içlerinde bize de şifa versin ve evlatlarımızı bize bağışlasın 🙏 eğer Antep’te isen Tuncay yüce hocamız var , gitmedim fakat methini çok duydum instagramdan mesaj atmıştım sağolsun dönüş yaptı . Amniyoinfüzyon yaptığını biliyorum , dilerim gerek kalma yükselir suyunuz ama bence ona da muayene olun derim . Allah yüzünüzü güldürsün inşallah 🙏