Ayra canm öncelikle gecmis olsun Rabbm korktuğuna ugratmasin Insaallh. Umarim suyun düzelir ve zamanndq dogurursun yavrunu. Sana az da olsa moral olsun diye yazıyorum. Benm 25.haftamda kesem patladı ve suyum tamamen bitti. Havuc suyunu soyledi arkadaslarm ve ailem arastrmislar. Sabah aksam 1 su bardagi taze sıkılmış havuç suyu ictim armut yedim ve en az 3 litre su içtim. Bikac gun sonra hic suyun yok diyen doktor suyunda hafif toparlanma var dedi. Ben havuc suyunu cok inanarak ve her seferinde dualar ederek ictim. 2 hafta böyle devam etti ve 27. Hftda dogum yaptm. Bebegim suan kuvozde ve iyi cok şükür. Soylemek istediğim 1.sey lutfen hep olumlu düşün dua et Rabbim büyük. Bi ablam bana o su sen hamile kaldığında orda hazirmiydi Rabbim onu varetti eger isterse suyunuda artirir o azcik suylada yaşatır dedi hic unutmam. O yuzden dua et Rabbm insaallah sonuna kadar gtmeyi nasip eder. 2.side şu inşaallah olmaz ama olaki erken dogarsa 24 hafta zaten yaşam sınırı. 23 24 haftalik dogup yasayan cok bebek var. Rabbim omur verdiyse hicbisey olmaz merak etme. Zamaninda dogup yasamayan veya doguma cok yakin vefat eden bebekler var Rabbm kimseye yaşatasın. Birde şunu soylicem canm kese patlak degilse eğer turkiyede sanirim malatya üniversite hastanesinde ve istanbulda bi yerde duydum sıvı takviyesi yapiliyomus. Aslnda bu nadir yapilan bi islemmis ama varmış turkiyede. Istersen onuda bi araştır. Allah yardimcin olsun Rabbm bebegini size bagislasin