Ayra görürsün Allah’ın izniyle bana da 22. Haftada teşhis koyuldu. Suyu az dediler kaç doktora gittim devlet özel. 6 haftayı atlattık çok şükür bi 6 hafta daha atlatırsam 34 haftayı görürsem zaten içim çok rahat edicek Allah’ın izniyle. Sen bol bol beslenmene bak bebege kilo aldırıcı şeyler ye ben öyle yaptım. Olası erken dogumda daha az kuvezde kalsın dedi doktorum kilo aldıralım dedi. Oksapar başlattı kan pıhtılaşma sorunum olmadıgı halde. Kan akışı daha iyi gitsin bebege yedigin yarasın dedi