Tamamen mide bulantimi gecrmedi ben günde 1 tane iciyodum 2 ay kullandm 3. Ay 4. Ayda sonra bıraktım 27. Haftamdayim ara ara hala kusuyorum ama sabahlari oluyor ama kullanmıyorum midem yanıyor ilaç kullandıktan sonra ilerki haftalarda bulantim artarsa yedek 1 kutum var 😂😂😂