idiloska Gnssc beni ayağa kaldıran ilaç. Bulanı tebrik edip canı gönülden kutluyorum, Allah kendisinden razı olsun o derece iyi gelmişti bana.
leylosule Gnssc ben aşırı mide bulantısı kusma yaşıyordum prilam gece yatmadan iki tane alınca sabahları kusmalarım kesildi. Gün içinde akşama doğru 1 kere kusar oldum bu bile büyük bir ilerlemeydi benim için. İhtiyacınız varsa kullanın mutlaka
Sevcan34 Gnssc ne demek ben geceleri iki dedi ama ben bi tane alıyorum ona rağmen iyiyim bi tane uykuda yapmıyo öyle dene eğer ki Niğde bulantım çok okursa ikiye çıkart ☺️
Mrvyldrm1 Gnssc ben ilk başlarda 6-8 arası kullandım iyiydi sonra kar etmedi. 23+4 teyim ve zofer kullanıyorum müko bi ilaç gece bi tane içiyorum zerre midem bulanmıyor
Ayseguldt Gnssc ilk duydum faydasını görmeyen ben 5-6 ay kustum fransada yaşıyorum doktorumun verdiği ilaç bi halta yaramıyo forumda okadar çok gördüm ki prilamı keske banada verse doktor dedim burda yok herkes oakdar memnundu ki ben geberdm resmen