Gnssc Doktorum dün verdi ilacı bulanti icin arkadaşım da aynısından kullanmış hiç faydasını gormedim dedi. Faydasını gören veya görmeyen kullananiniz var mi?
Gizoos Gnssc vallahi ben çok faydasını gördüm. İlk 4 ay mide bulantım mide ağrım çoktu bu ilaç sayesinde topladım kendimi şimdi 30+6 dayım gene başladı mide bulantılarım dün gece 2 tane içtim bu gün çok iyiyim çok şükür 🙏🙏
tazeanneew Gnssc faydasımı çok zararımı tartışılır ben 2 tane içiyorum doktorum öyle vermiş en azından geceleri rahat uyudum ama sadece geceleri değil tüüüm gün uyudum bu seferde ve çalıştığım için kullanamıyorum yani yan etkisi sebebiyle faydasını göremedim ama işlevini gördü bende 😂
Sen1meleksin Gnssc hayat kurtarır kısa ve nettt🤓hiç duramazdım oturur ağlardım bulantıdan ama prilam beni aşırı rahatlattı kullanma şeklide önemli ben sabah kullanmıştım hiç fayda etmemişti burda biri gece iç yat dedi bi gün boyunca senş ayakta tutuyor gece yutmak bana iyi gelmişti
Gzddd Gnssc bana da vermişti doktor ama bende yorgunluk ve halsizlik yaptı bıraktım zaten bulantım geçmedi herkesin bünyesi değişik 4 buçuk ay çektim bulantıyı sonra geçti zaten
Gnssc Gizoos tazeanneew Miskokulum35 Sen1meleksin Gzddd naz00 Bebegimgeliyo Senayyalcin Çok teşekkürler hepinize 😊😘
Miskokulum35 Ben hep kullandım bünyeden bünyeye değişebilir herkes aynı değildir. Zaten zararlı değil. En azından rahatlatıyor. 4 ay kullandım hemde
naz00 Ben de yatmadan önce 2 tane şeklinde kullanıyorum, çok faydasını gördüm bulantiyi çok azalttı en azından yemek yeyip beslenebiliyorum. Bir de gece sık sık uyanıyordum deliksiz uyku yapıyor ohh miss yan etkisi uyku yapmasıymış :)
Bebegimgeliyo Gnssc kesinlikle faydasını gördüm hiç yan etkide yapmadı bende 3. Kutuya basladım 14+6 da yım
Edakilic Gnssc bana da doktorum tavsiye etmişti ben çok faydasını görmedim açıkçası o yüzden de bıraktım bi süre sonra da geçti zaten bulantılarım
bademsekeri42 Gnssc Canım bende 3 gün kullandım hiç etki etmedi bıraktım sonra başka bi ilaç yazdı doktorum ama bulantı ilaçları pek iyi değşl diyolar çok gerekmedikçe kullanmayın diyolar bende kaderime razı geldim katlandım bulantılara 7 haftalıkken başladı 13 e kadar şuan 14+4 üz çok rahatım şükür geçti bulantılarım ama hazımsızlık ve kabızlık sorunum var
Gnssc bademsekeri42 anladım canım çok sağol, diğer şikayetlerin için tekrar bi danış istersen doktora
DenizSayer Gnssc bana iyi geldi zaten mide bulantımın son haftalarındayım bence ama yinede ne olur ne olmaz kullanıyorum tabi
Mucize23 Gnssc kuzum ben kullandim geceleri yatmadan 2 tane içiyordum sebebide uyku ve sersemlik yaptigi icin doktor gece kullanmamami istedi bulantimi almiodu ama kusmami engelliodu kusmayinca zorla yiyiyodm o sekilde bulantilarim kesildi önemli olan kendini ac bırakmamak ac birakmican ki etkisini görebilesin
Gnssc bademsekeri42 doğru kayısı sabah ac karnına 2 tane önermişti bana diyetisyen bağırsakları calistirsin diye simdi aklıma geldi 😂