Esin25 30+4 küçük kızını bekliyorum sağlıkla hayırlısıyla inşallah kucağıma almayı nasip eder rabbim 😍 hepimize hayrlı doğumlr
Duygus97 esrabia 20+1 yolu yarıladık prensesimle 😇 elhamdülillah. Allahım isteyen herkese yaşatsın inşallah 🤲
Smyrayldrm 12+6 haftalık 🤣gece 12 gelirse 13 haftalık olacagız ınslhh 🥰 🥰 kızım olacak ınslhh 🥰 hayrılısı ile allahm nasıp ettı cok sukur 🥰
ulviyedemirbas2 Akmankara bel ağrısı varmı sende dunden cok fena ağır var zorla oturuyorum karnımda anıden sancı geliyor sende böyle oluyor mu?
MerveCeren Melekfurkan benim cuma günü taramam var sabah erken verdi randevu o yüzden. size bilgilendirme yapmadımı doktor bu haftada tarama yapılıyor diye biliyorum 11-14 arası. 🤷🏻♀️
Akmankara ulviyedemirbas2 cok bel agrisi cekmiyorum kasiklarima ara sira agri vuruyo benim suyum sinirda cok fazla her hafta kontrole gidiyorum yani bi sey olsa her hafta doktordayim zaten simdilik bi sey he bide 10 gün onden gidiyo benim oglan senin bebeginin cinsiyeti ney😀cok fazla konustum kusura bakma
10Seher10 Dmtkblt evet oluyor bende pazartesi başladı. Pazartesi günü bayılarak düştüm ona yormuştum ama doktor düşmenin etkisinden olmadığını söyleyince rahatladım 😊
Sezerkubra esrabia 9 haftalık benimde doktorum 30 Eylül dedi senin gibi bnde duusncelerdeyim acaba Eylül’de mi gelecek yoksa Ekim’de mi merakla bekliyorum 🥰🥰🥰🌸
ulviyedemirbas2 Akmankara yok ne demek canım benim kı de 1hafta önde gidiyo bizim kı de oğlan kasıklarda ağrı oluyor arada sırada ama dunden berı belım fena tam da oturduğum zaman cok agrıyor ayın 4u gidincez doktora biz de
Akmankara ulviyedemirbas2 saglicakla gelsinler napalim her sey onlar icin agrilarda onlar dogunca gecerler insallah😊