Buistebirannelikvar esrabia benim sezaryen olacağı için ağustos sonu olur sanırım bana kalsa 39 a kadar beklerim inşallah doktorum da benle aynı fikirde olur
16evin esrabia benimde 12+4 Eylül başı olsun diye dua ediyorum çünkü ağustosta kpss sınavı var umarım sınavda doğurmam🤭