Mlsh ayazefeveannesiii sanirim siz ariel kullaniyorsunuz, algi da secicilik meselesi tabi sizde haklisiniz 😂
EzgiDilekAta Sedaagltrn benim bebişim kız olacak erkek olsaydı adını okar koyacakdık göklere hakim bir kuş 😘