Mercan89 Ruzgarrr biz de rüzgâr koyacağız oğlumun adını nasıl yaramaz mi herkes çok yaramaz olur sakın koyma diyorlar
Ruzgarrr Yok be biraz inatçı ama yaramazlıkta iyidir oğlum üç buçuk yaşında gerçekten ismini taşıyor akıllı kurnazdirlar 😄😄
Mlsh ayazefeveannesiii sanirim siz ariel kullaniyorsunuz, algi da secicilik meselesi tabi sizde haklisiniz 😂
Sedoooos Kizlar bende 28 haftalk hamileyim inşallah oğlum gelcek aras poyraz ve ya da sıraç ayaz düşünüyoruz cok kararsiz kaldim hangisi guzel sizcee:(
dphnln Mlsh Doğa Koleji’nde öğretmenim, millet o yüzden mi Doğa koyacaksın diye sormaya başlayınca direk vazgeçtim isimden😂 teşekkürler değerli yorumunuz için. Sanırım Arel’de netiz 😍