ayazefeveannesiii insanin fikri neyse zikri o dur. Icindeki kotu niyeti, baskalarinda da araman cok normal. Istersen basa don ve yazdiklarimi tekrar oku. Bilmislik iceren bir kelime gorebilecekmisin acaba 😉 ayrica post sahibine fikrimi yazdigim mesajlara neden muhalefet oluyorsun onu anlamis degilim.gercekten komiksin, senden razilik bekleyen yok. Bence sen once kendinden razi olabilmelisin, bunun icinde sana yazilmayan ve asla kotu kelime icermeyen mesajlara neden muhalefet oluyorsun, onu olcup tartmalisin. 😃