Tcngzhn eğer durumunuz varsa özelde yapmanızı tavsiye ederim ama devlet hastanesi gayet iyiyse ve durumunuz el veriyorsa devlette de doğum yapabilirsiniz benim şehrimde bulunan şehir hastanesi gayet iyi ve memnun kalan çok arkadaşım da orada doğum yaptı çok memnun kalmıştı bende orada yapacağım nasipse bakalım