Bende ozele gidiyorum İstanbul avrasya hastanesine muayene ücreti 175 tl sezeryan dogum 4000 normal dogum 3500 dediler ikili tarama testimi 144 tlye yaptirdim 2 hafta once buyuk ihtimalle dogumumu da orda yapcam doktorumdan memnunum cunku hemen bakip cikartmiyor her soruma cvp veriyo ve mecbur kalmadıkça hastaneye gitmiyorum telefondan görüşüyoruz