Tcngzhn bazi ozeller var devletten beter bazi devletler ozelden guzel. Bence hastanenize bagli. Ben ilk dogumum olacagi icin, cevremde devlette doguran herkesin kotu bi anisi olduğu icin ve pandemk dolayısıyla ozele gidiyorum he sunu soyluyolar ozel hastanelere korona gelmiyo mu diyolar ama benim gittigim hastane sadece dogum hastanesi ve pandemi tedbirleri hat safhada.