Devlet hastanelerinde genel olarak muamele pek hoş değil. Tabi illaki iyi doktorlar, çalışanlar da vardır ama genelinin insana karşı tavrı pek iç açıcı değil. Ben gebeliğimin başından bu yana takiplerim için özele gidiyorum, doğumu da özelde yapacağım. Devlet hastanesine de birkaç kez gittim ama dediğim gibi çalışanların tavrı pek hoşuma gitmedi. Zaten pandemi var diye de babayı hastanenin kapısından içeri dahi almıyorlar. Doğumda da sanırım devlet hastaneleri kadın refakatçi kabul ediyormuş, babalar ziyaret saatlerinde gelebiliyormuş. Bu da benim için özel hastane tercih sebebi yine.