Kedisever3535 bende şuan 19. Haftadayim. 17. Haftada aynı duyguları yaşadım, hiç ağrım falan yoktu kendimi hamile gibi hissetmiyordum hiç. Sizin gibi endiselnmistim Allah’a şükür bişey yokmuş. Ama bu durumlarda temkinli olmak gerek bence. Takibini yap üç dort gün, en kötü ihtimal doktora gidersiniz