Kedisever3535 canım bende 17.haftasına kadar sürekli yoğun bir şekilde bulantı ve hafif ağrılar hissederdim bianda her belirti kesildi sanki hamile değilmişim gibi o dönem gebeliğin altın dönemi gibi geçiyormuş genellikle rahat edilen dönem 2.trimestır olarak bir sorun yoktur inşallah strese girip kendini de bebeğini de etkileme 🙏