Hanımlar 16+0 gebeyim. Normalde özellikle sol tarafımda bir hissiyat olurdu sanki bebek oradaymış gibi arada hafif ağrı olurdu. Şimdi 2-3gundur öyle bir şey yok. Sanki hiç hamile değilmişim gibi. Kanama vs. Yok çok şükür. Normal mi acaba bebeğe bisey olmamıştır dimi