İlk 17. Haftada anlık seyirmeler şeklinde hissettim. Tabiki asla düzenli değildi. Çok çok nadir hissediyordum. Şuan 21. haftada, kahvaltı/yemek sonrası ve gece yattığımda sürekli bi kıpırdanma bi tekme atma 😍❤️ 24. Haftaya kadar hiç hissetmemek bile normalmiş 💁🏻♀️ O yüzden hiç kafanıza takmayın, eğer doktorunuz sağlıklı görüyorsa varsın azıcık geç hareket etsin 🥰