Nuray23 Gzmgkceekmkc 20.haftanin sonunda pit pit diye hissettim. 28 e kadar da duzensizdi sonra duzene girdi 32+4um😊
Nuray23 Gzmgkceekmkc 20.haftanin sonunda pit pit diye hissettim. 28 e kadar da duzensizdi sonra duzene girdi 32+4um😊
Gzmgkceekmkc Zddmzdmr 18+3 teyim hic bisey hissetmedim bende . Doktor normal dedi ama çok erken hissedenler de olunca neden bende his yok diye düşünüyor insan :))
Zddmzdmr Gzmgkceekmkc evet insan bebeğiyle iletişim kurmak, hissederek iyi olduğunu anlamak istiyor ama hissetmeyenler için azıcık daha sabır 🥰❤️