Nuray23 Gzmgkceekmkc 20.haftanin sonunda pit pit diye hissettim. 28 e kadar da duzensizdi sonra duzene girdi 32+4um😊
Nuray23 Gzmgkceekmkc 20.haftanin sonunda pit pit diye hissettim. 28 e kadar da duzensizdi sonra duzene girdi 32+4um😊
rmdfile Bireylulmasali 23. Haftadayım bir gün hareketli bir gün bi kıpırtı yok endişe ediyorum bazen 😬 düzene girmesi için biraz zaman var değil mi🙂
kadriye25 rmdfile ahh ahh 2 gün kuduruksa 2 gün de gayet sakin. Oğlum aklımı şimdiden çıkaracak galiba 🙈🙈 bizde 23+3 üz
Sevdae rmdfile bende 23 haftalık oldum canım benimde çok düzensiz 2 gün oldu daha fazla hissetmiyorum ya
iremibrahim rmdfile aynı beni anlattınız bende 23.hafta dün hiç hissetmedim korkudan ağladım eşim diyor sakın ol dedim niye hareket etmiyor 2 gündür kıpır kıpırdı sonra uzandım dedim annem hadi bi kere pıt yap geme yok sonra gittim yattım soluma hemen vurdu kaçtı 😂 bu sabahta tekmesiyle uyandım şükür 🤲🏻🤲🏻
rmdfile kadriye25 eheh benim de aynı sabah 5 te kalkıp çikolata yedim ve bekledim hareket etsin diye 😅 daha önce 3 kaybım var biraz onun da verdiği endişe galiba. Tekmelesin kıpır kıpır uyutmasın hiç şikayetçi olmam valla 🙂 sağlıkla gelsinler inşaallahh 🤲🏻
kadriye25 rmdfile benimde erken doğumum var 31 haftalık kaybettim. O yüzden diyorum ki sürekli hareket etsin hiç durmasın ,hareketleri canımı bile yaksın raziyim 😍🤲
rmdfile kadriye25 ahh anlıyorum sizi 😐 sağlıkla vaktinde hayırlısıyla gelsinler inşaallahh biz de onları hoplatıp zıplatırız vakti gelince 🤲🏻🤗🥰
kadriye25 rmdfile âmin amin inşallah inşallah Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın , kimseyi evlat acısıyla sınamasın 🤲🤲🤲🤲🤲
rmdfile Sevdae maşaallahh 🤗 tansiyon problemi mi vardı sizde doğru mu hatırlıyorum nasıl oldunuz🙂 bu haftalarda hareketlerin düzensiz olması normalmiş tecrübeli arkadaşlar sağolsun öğreniyoruz 🤲🏻
MerveTheMom Hala bebek hareketi olduğundan emin olamadım bir süre. 20+ da evet sanırım bu bebek dedim ama hala bir düzeni yok. Çok endişelenip doktora bile gittim 19 da, sanırım salmak lazım. Bu konuda endişelenmeyin derim.
Hafise Prenses21 yani genelde değişiyo kişiden kişiye kiloyla da alakalı oluyo karnının yapısıyla da alakalı oluyo 19.haftadayız 20 olcaz nasipse tekmeler bile başladı hareketlerde düzende elhamdulillah strese girme Rabbim uygun zamanı biliyodur 😍
rmdfile iremibrahim heheh aynen böyle konuşuyorum ben de ne iltifatlar ediyorum küçük hanım keyfi gelirse bi belli edip kaçıyor🥰 ben de eşimle aynıyım her gece Allah onlara da sabır versin 😜🤲🏻 Sağlıkla gelsinler inşaallahh 🤲🏻
Sevdae rmdfile evet canım tansiyon vardı ama şimdi tansiyonum çok şükür iyi çıkıyor bu hafta kontrole gittim ayrıntılıya kafası 2 hafta geride gözüküyor dedi düzelebilirmiş çok korktum inşallah dizeleri haftasını yakalar ondan da oynamıyor olabilir stres yaptığım için 😪