balperisi_71 aynen oyle canm ben 2 ay yumurtlama tedavisi gördüm olmadj bir ay da boş geçirdim doktora gitmedim olmadj sonra gittik dedik aşılama yapalım doktor aşılama yapmam için flim cekilmen lazim dedi bende tamam dedim çekildim canm 6 gündür ıgne vuruluyom cumartesi de catlatma ignesi vuruluyor bakalim