Fadime_56 krmzoje hayırlısı olsun inşallah ummadığın anda allah sana mutluluk veirr insallah sana da nasip olur anne olmak
Buketkucuk krmzoje beeen🦋 iki ay sonrasında ovülasyonu bile takip etmedim kendiliğimden gebe kaldım Rabbim nasip etti çok şükür üç sene sonra. Allah isteyen herkese nasip etsin
krmzoje Seseff ay maşallah rabbim sag sağlım kucagina almayı da nasip etsin inşallah dualarınız da bana da yer verin olur mu🙏❤
balperisi_71 Dnmzsltn oo gerçekten fazlaymış tutmama olayı ne peki tüp bebeğe oranla tutma ihtimali çok çok azmis
Dnmzsltn balperisi_71 çok iyi bir doktor la tamamla bu süreçleri araştır bulunduğun yerde en iyi doktor a git