Dnmzsltn krmzoje ben bir sene önce çekilmiştim doktor dedi rahîm filimi sonrası hamile kalabilirsin dedi ama olmadı nasip değilmiş demmki
krmzoje Dnmzsltn ayy cok üzüldüm canm çoğu kişi hamilr kalmış esin de veya sende bi sorun olabilir mi inşallah en kısa zamanda guzel.haber alırsın
Fadime_56 krmzoje hm peki doktor ne diyo herhangi bi soruna rastladimi olucak bi sorun yok dedimi bazen stresten olmuyo tamamen aklından çıkar bnece canim stres yapma
krmzoje Fadime_56 canim yumurtlarim yavaş calisiyo onu da ignelerle hallediyoz baska da bi sorunum yok hayırlısı artık❤🤲
krmzoje tospigim07 hadi ya ben soramadım burda da çoğu kişi 5 gun demis cuma kontrole gitcem ozamam sorarım ozaman sagol canim❤
krmzoje Nazk masallah rabbim bebegini sana bağışlasın insallah dua edin bana da ben ve isteyen herkese rabbim nasip etsin❤🤲
Asx krmzoje güzel duanız için teşekkür ederim 🤗 bir an evvel sağlıkla size de evlat nimetini nasip etsin inşallah
krmzoje Nuruminci rabbim sana bağışlasın bebegini inşallah cok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🤲❤
krmzoje Mom084 benim yumurtalarim yavas calisiyo onuda iğneyle hallediyoz baska da bi sorun yok canm dua et bana darısı benim ve isteyen herkesin başına olsun🤲❤
Fadime_56 krmzoje hayırlısı olsun inşallah ummadığın anda allah sana mutluluk veirr insallah sana da nasip olur anne olmak
balperisi_71 krmzoje merhaba bende çektirdim henuz adet olmadım korunmadim ama nasıl geçti acaba geçiş kolaymiydi sonrasında ağrı sizi vs
krmzoje balperisi_71 ben anestezili çekildim canm hic ağrım yok kanamam da yok bide yumurta geliştirici igneler de kullaniyorjm cumartesi catlatma ignesj vurulcam