Aslina krmzoje ben 31 aralıkta çekildim. 10 gün ilişki yasağı verdi. O ay adet oldum bu ay çok şükür hamileyim. Daha kese görmedik ama inş onu da görürüz 😊
Nuruminci krmzoje Rabbım basta size ve isteyen herkese sağlık evlatlar nasip etsin inşallah.. Psikolojik olarak kafanızdan atın bir süre bakın o zmn hersey yoluna girecek.. İnsallah 🤲
Beyza29_ krmzoje ekim ayında çektirdim , Aralık da hamile olduğumu öğrendim yani kasım ayı son adet tarihi olarak hesaplanıyor . Aynı zamanda femara ve çatlatma iğnesi kullandım canım .
krmzoje Beyza29_ ayyy ciddimisin canm bende suan Gonalf ve femara kullaniyorum insallah benimde olur🤲❤
Nuruminci krmzoje bende de birsey cıkmadı eşimde de 1 sene bekledım hamıle kalmadım en son rahım fılmı cektım temız cıktı bır ıkı ay takmadım kaldım sonra
Beyza29_ krmzoje inşallah Allah sana da en yakın zamanda bu mutluluğu yaşamayı nasip eder canım ☀️ Ama kafaya takmamak çok önemli bana doktorum olmaması için bir sebep yok kafana takma , beklenti altına girme ve stres yapma dedi ve mutlu haberi aldık 😊
krmzoje Beyza29_ ayy inşallah benimde oyle olur biraz kafamdan atmayı deniyim ozaman dua edin bana benimde olsun❤🤲
Meless krmzoje alırsın inşallah canım benim bol bol dua et ki sende çok şükür bir şey çıkmamış bende neler neler çıkmıştı operasyon demelerine rağmen gebe kaldım çok şükür 🤲🏻
krmzoje Nuruminci rabbim sana bağışlasın bebegini inşallah cok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🤲❤
Mom084 krmzoje ben 1 ay sonra kaldım canım çok şükür Dr ilk 3 ay çok çalışın 2 günde bir demişti. Baska sorun yoksa olur Allahın izniyle Allah tez zamanda hayırlı haberler versin inşallah nerde varsa
krmzoje Mom084 benim yumurtalarim yavas calisiyo onuda iğneyle hallediyoz baska da bi sorun yok canm dua et bana darısı benim ve isteyen herkesin başına olsun🤲❤