YazeeL kesinlikle yaptım. 37′de başladım yürüyüşe. 39+3te doğum yaptım. Doğuma kadar her gün en az 5 bin adım, squat, kalça ile 0 ve 8 çizdim, pilates topu, merdiven in çık yaptım. Yine de belirtim yoktu hiç doğuma dair. Doktorum 40+4′e kadar süre vermişti ama 40 haftayı aşmak istemiyordum. İlişki denedik sabahına doğurdum 🙈