Bademmmm akşam olanlardan doktoru haberdar etmedim gün içinde haber vericem tansiyonum çıktı hastaneye gittim böyle böyle oldu diye, ama temkinli davranmamı tansiyonumun hemen çıkarsa hastaneye gitmem gerektiğini söylediği için ona göre kendimi yönlendiriyorum, mesela evde ölçtük fazla çıktı ya hastanede de fazla çıksaydı direk doktoru arayıp dicektim o da idrar testi yaptır hemen derdi, sanırım benim tansiyon panik yapınca çıkıyor ya yoksa bebeğin hareketleri falan normal hissediyorum